Dodol oh Dodol

Posted: October 7, 2008 in Life Routine
Tags:

Lebih 5-6 tahun kami sekeluarga x megacau dodol..peh…….lama tu..raya taun nie dodol hjh ramlah kembali….memandangkan semua beraya dimelaka mama decide nak kacau dodol taun nie…
Selepas berbuka jer semua berkumpul kat rumah abg ngah..coz hanya uma abg ngah jer yg ada kawasan nak kacau dodol…
Mula2 tu mmg la lembut jer..sedap mendayung macam x der apa2…emm masuk 3-4 jam selepas rasa macam pinggang nie nak tercabut,urat tangan nak terputus..
Dodol naik kul 7 lebih siap dlam kul 1.45 pagi lama tu…emmm bukan senang nak kacau dodol..haha..
Nie ada pic yang sempat di snap oleh aku dan kak ipar aku..hehe
Layan jer la….

7
dodol
2
3
4
5
6
7
8
9

Advertisements
Comments
  1. iQbaL says:

    bule berkenalan ngan yang baju pink x?

  2. soulterritory2902 says:

    boleh2..mmg budak baju pink tu nak kenal dgn ko pun…hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s