Onli A…

Posted: January 29, 2009 in Life Routine
Tags:

Hanya ini yang mampu aku lakukan.

a

A not B even C or Z..
Sukar tuk aku capai..
Plebagai halangan dan hinaan aku terima..
Plebagai cacaian yang aku telan..

Aku patut malu dengan apa yang aku ucap..
Berlagak suci..
Berlagak baik..

Aku teramat jauh dari dunia aku sendiri..
aku tak kenal siapa diri aku..

Sayangilah diri sendiri sebelum menyayangi diri orang lain.
seharusnya diri kita yang akan membahagiakan..

Jalan yang sempit jika ada kesabaran
kesempitan pasti menjadi keluasan yang menjanjikan keselesaan..

Bangga la menjadi diri
Yakin bahawa tuhan yang satu,insyallah hidup dirahmati selalu.

Comments
  1. Dayah TIME says:

    wo…wo… ni apsal cam melankolik giler nie..? ape2 pun.. betul ko ckp tue.. syg diri sendiri dlu baru syg org lain.. x pe org nak paggil kita selfish… sbb dalam dunia sekarang nie, kalau kita x selfish.. & x syg diri kita sendiri.. sape lagi nak syg kita.. org lain yg dtg dalam hidup kita & claim kata dia syg kata.. msti syg kita sbb ada ‘sbb’ hehe..sorry la.. ni aku ajar nilai2 x murni lak kat sni.. “adik2 kat luar sana..jgn tiru kakak yerrr..!”

Leave a comment